loading...
zendegi
مهم نیست بازدید : 3 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

خود ارضایی امروزه معضل بزرگی برای جوانان ما به حساب می اید،طوری که حتی ممکن است زندگیه معمولی انان را نیز مختل کند .هدف من از ایجاد این وبلاگ  کمک کردن اولا به خودم که از امروز یعنی 4/4/1392 این عمل ناشایست را ترک کردم و ثانیا به جوانانی که در بند این عمل هستند ،هست.

افرادی که تمایل دارند در وبلاگ من ثبت نام کنند، تا از همین جا و همین حالا گروهی را تشکیل بدیم چون من اعتقاد به یک روح جمعی دارم  ،(به هرحال من مطالبم را میذارم)و با هم یه زندگیه تازه را شروع کنیم  ،خوشحال میشم باهام همکاری کنید ،به هر حال چه کسی باشه چه نباشه من در خدمتون هستم.

سعی میکنم هر هفته مطالبی در این باب و در باب زندگی بگذارم و در سایت قرار بدم تا با این کار سعی کنم روح جمعی افراد (یا اگر هیچکس مطالب سایت را مرور نکند حداقل برای خودم این کار را انجام دهم) را به سمت پاکی و زندگی بهتر سوق دهم. 

من هم مثل شما بارها و بارها تصمیم به ترک این عمل کردم و لی نتوانستم ترک کنم (و از زندگی خیلی عقب افتادم!!)ولی امروز فهمیدم اراده ی من بالاترین قدرت ممکن هست و من با ایجاد این وبلاگ هم خودم را از شر این عمل نجات می دهم و هم هرکسی که مایل به ترک این عمل باشه و زندگیه سالم و شادی را خواستار باشد .

من اهل روده درازی نیستم و سعی میکنم مطالب مختصر و مفیدی در وبلاگم قرار بدهم ،به امید اینکه بفهمیم زندگی زیباست. 

و تنها یک جمله ی بسیار بسیار مهم که باعث شد زندگی من از امروز تغییر کند:

((انسان برای پیروزی افریده شده است ،او را می توان نابود کرد ولی نمی توان شکست داد))    

 ارنست همینگوی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 97
  • کدهای اختصاصی
    script language="javascript" type="text/javascript" src="http://night-skin.com/light/js/light10.js">