loading...
zendegi
مهم نیست بازدید : 3 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

شنیدین میگن فلانی مرد روزای سخته !!!! منم میخوام مصداق این جمله باشم ،میخوام سختی بکشم تا طعم سختی را هم چشیده باشم . الان دوران امتحاناتم هست و منم یه خورده تحت فشار ،مثل اغلب افراد درسام مونده برای شب امتحانات و همیشه ی خدا به خودم گفتم که نمی تونم ولی اینبار با این وضعیتم (تو ترک بودنم!!!) با اینکه حجم درسام زیاد ن و منم نخوندم اما میخوام تو همین فرصت کم هم شروع کنم به خوندن و سختی بکشم ،به خدا توکل کردم ،همیشه ی خدا وقتی به خدا توکل کردم خدا کمکم کرده یعنی یه جورایی راهنماییم کرده ،درسته نا امید بودم ولی تو همون نا امیدی هام هم خدا یه روزنه ای برای موفقیت برام باقی گذاشته بود!!!! ایندفعه هم مهم نیست تا چه حد موفق بشم مهم اینه که تلاشمو میکنمو به خدا توکل میکنم .

بازم میگم دوستانی که میخوان با من همراه بشن تو وبلاگ ثبت نام کنند.

و در نهایت یه جمله پند اموز:

همه اشتباه میکنند اما مهم اینکه متوجهش بشیم و درستش کنیم. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 93
  • کدهای اختصاصی
    script language="javascript" type="text/javascript" src="http://night-skin.com/light/js/light10.js">