loading...
zendegi
مهم نیست بازدید : 0 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

از زندگی لذت میبرم ،خوشحالم که دارای یه زندگیه سالم هستم ،صبح که میخواستم بخوابم ،تا میخواست افتاب بزنه رفتم رو پشت بوم خونمون و طلوع خورشید را از پشت کوه دیدم ،نیم ساعت منتظر بودم که یه ان خورشید اومد بالا ،اون لحظه انگار عرش را سیر کردم ،بینظیر بود،یکی از معجزات واقعی زندگیم بود !!!!

از زندگی لذت ببرید از نسیم خنکی که بهتون میخوره و از اینکه میتونید راه برید ،با لذت غذا بخورید ،جزییات زندگی سرشار از لذت و زیبایی هستند.

من زیاد وبلاگمو  به روز نمی کنم چون مطالبم تاریخ مصرف ندارن ،هدفی که از ایجاد این وبلاگ در سر داشتم ،والا ترین هدف زندگیم بوده یعنی رسیدن به یه زندگی لذت بخش از دید خودمون ،پس با لذت زندگی کنید.

انسان برای پیروزی افریده شده است ،می توان او را نابود کرد ولی نمی توان شکستش داد ((ارنست همینگوی))

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 4
  • بازدید کلی : 88
  • کدهای اختصاصی
    script language="javascript" type="text/javascript" src="http://night-skin.com/light/js/light10.js">